خدمات طراحی سایت

یک پلتفرم آنلاین با مالکیت تام ( یک وبسایت ) گام اول و حکم واجب برای ورود به دنیای کسب و کار آنلاین است . فرقی نمی کند کسب و کار شما بر پایه فروش محصولات ، ارائه خدمات یا آموزش باشد ، مهم نیست یک کسب و کار ثبت شده بزرگ یا یک فروشگاه کوچک محلی باشید. با داشتن یک وبسایت میتوانید ورود به دنیای بیکران دیجیتال مارکتینگ را تجربه کنید . دنیایی که در آن محدودیت زمانی و مکانی وجود نخواهد داشت…

وبسایت های فروشگاهی،خدماتی،آموزشگاهی،خبری،شرکتی و … انواع وبسایت هایی هستند که متخصصان موج سوم پارسیان در راه اندازی آن ها مهارت دارند،برای آشنایی بیشتر با انواع وبسایت ها همچنین تعرفه طراحی سایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

خدمات تولید محتوا و سئو

تولید محتوا اصولی و حرفه ای یکی از راه های اثبات شده رسیدن به موفقیت در حیطه دیجیتال مارکتینگ است . با تولید محتوا با کیفیت و انحصاری فروش کالا ، خدمات یا آموزش های شما تسهیل می شود .

سئو عنوان مهم دیگری است که طی آن محتوا های شما با پارامتر ها و الگوریتم های مهم  موتورهای جست و جو سنجیده شده و پس از مقایسه با رقبا رتبه بندی شده و در نتیجه جست و جو ارتقاع میابد.

تهیه و تولید محتوا باکیفیت سئو شده یکی از توانایی های تیم موج سوم پارسان می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنین مشاوره در این زمینه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

خدمات طراحی پلن  های کسب و کار

یکی از وجوه تمایز یک کسب و کار موفق با سایر کسب و کارهایی که به توفیقی در فضای دیجیتال دست پیدا نمیکنند داشتن یک طرح و برنامه متناسب و مکتوب می باشد .

طراحی بیزینس پلن حرفه ای یکی از تخصص های مشاوران موج سوم پارسیان می باشد . یک بیزینس پلن منسجم در کنار یک مایل استون فاز بندی شده شانس موفقیت کسب و کارها را به بیش از 90 درصد افزایش میدهد . در واقع طراحی این پلن ها گام اول راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می باشد . با انجام این فرایند تمامی زوایای پیدا و پنهان و همچنین سیاست های کلی  یک کسب و کار مشخص شده و مسیر پر فراز و نشیب یک پلتفرم آنلاین مشخص می گردد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 مشاوره برندیگ و نوروساینس

مشاوره و منتورینگ در فضای کسب و کار آنلاین یکی از وجوه تمایز موج سوم پارسیان با سایر برند های رقیب می باشد . مشاوره برندینگ بر اساس علم نوروساینس ( نورو بیزینس ) از سری فعالیت های کلیدی ما برای کارفرمایانیست  که علاقه مند به ورود به حیطه آنلاین می باشد . 

طی جلسات مشاوره کارفرمایان جامعه هدف خود را دقیق تر شناسایی کرده و با دید گسترده تری ارزش پیشنهادی  ( محصولات یا خدمات ) خود را ارئه می دهند . همچنین کانال های ارتباطی خود را با مخاطبین شناسایی می کنند ، فعالیت های کلیدی خود را طرح ریزی کرده و حتی هزینه ها و درآمد های خود را تخمین می زنند .

جهت دریافت مشاوره فرم را کامل نمایید